Rozwijaj swój biznes globalnie w Centroom. Dowiedz się, jak wejść na rynki zagraniczne z Google Internetowe Rewolucje dla firm.
Niezależnie od tego, czy stawiasz ze swoją firmą pierwsze kroki w internecie, czy sprzedajesz już swoje produkty za granicę, przyda Ci się dodatkowa wiedza o narzędziach wspierających ekspansję na światowe rynki. Podczas bezpłatnego spotkania organizowanego 23 kwietnia o godz. 16.30 w biurze coworkingowym Białostockiego Parku Naukowo-Technologicznego Centroom, specjalista z Google Internetowe Rewolucje dla firm przedstawi korzyści związane z przystąpieniem do programu Google oraz opowie o najważniejszych narzędziach do wykorzystania od zaraz. Spotkanie organizowane jest w ramach cyklu Centroom Przedsiębiorczości.
Coraz więcej firm chce zdobywać rynki międzynarodowe. Polacy mają świeże pomysły, są pracowici i pełni wiary w swoje możliwości w biznesie. Sama wiara to jednak za mało, ważne są też narzędzia i dobra orientacja w rynku. Jak zbadać zachowania konsumentów poza granicami naszego kraju? Gdzie poszukiwać trendów, by się zainspirować i dobrze trafić z pomysłem?
Narzędzia, które dają przedsiębiorcom wiedzę o ich klientach
Spotkanie w Centroom poprowadzi Piotr Sak, doradca merytoryczny Google Internetowe Rewolucje, który przedstawi narzędzia ułatwiające obserwację i prognozowanie trendów oraz przewidywanie zachowań konsumentów:
- Google Market Finder – wskazuje wyszukiwania za granicą;
- Consumer Barometer – pomaga zrozumieć zachowania zakupowe użytkowników na całym świecie;
- Google Trends – zbiera informacje o trendach w wyszukiwaniach użytkowników.
Prowadzący spotkanie opowie również uczestnikom o korzyściach z zapisania się do programu Google Internetowe Rewolucje dla firm. Mogą oni liczyć na bezpłatne, trzymiesięczne indywidualne wsparcie w zakresie rozwoju biznesu w internecie oraz rozszerzenia działalności na rynkach zagranicznych. Doradcy programu pomogą w analizie potencjału eksportowego firmy i wyboru nowych rynków docelowych, zdefiniowaniu dedykowanego planu ekspansji zagranicznej firmy czy optymalizacji kanałów online na rynkach zagranicznych.
Prowadzący:
Piotr Sak – miłośnik muzyki, na co dzień odpowiada za marketing międzynarodowej marki z branży instalacyjno-grzewczej. Posiada doświadczenie przy zarządzaniu projektami informatycznymi. Na swoim koncie ma realizacje między innymi dedykowanych aplikacji webowych, zaczynając od branży medycznej, a na muzycznej kończąc. Jest pomysłodawcą oraz współrealizatorem startupu PIBEEP, który powstał w odpowiedzi na problemy, z którymi borykał się podczas realizowania swojej pasji związanej z muzyką.
Od 2018 roku dołączył do elitarnego grona doradców z ogólnopolskiego projektu Google Internetowe Rewolucje.