Jak wybrać smycze z nadrukiem do promocji, żeby nie były nudne?


Źródło zdjęcia: caprea.com.pl

Wydawać by się mogło, że w XXI wieku nie każdy korzysta z kluczy. Zastąpiliśmy je często kartami i innymi gadżetami, jednak niezmiennie dobrym dodatkiem do nich będą smycze. Te z nadrukiem przydadzą się w każdej firmie.

Smycze z nadrukiem – prosty i praktyczny gadżet

Można je nosić na szyi lub przywiązać do spodni. Można ich używać w pracy i życiu prywatnym. Dają pewność, że nigdy nie zgubimy kluczy i z pewnością przydadzą się w wielu życiowych sytuacjach. Smycze z nadrukiem wcale nie muszą być nudnym reliktem przeszłości!

To praktyczny dodatek do kluczy dla pań, które nigdy nie mogą znaleźć swojego kompletu w torebce. Bez smyczy nie mogłyby odbyć się targi i konferencję, a wiele zakładów przemysłowych nie wyobraża sobie bez nich codziennej pracy. Smycze z nadrukiem mają też inną istotną zaletę – to produkty bardzo niskobudżetowe, co sprawia, że staną się one odpowiednim artykułem reklamowym dla każdej firmy i każdej branży.

Oryginalne smycze reklamowe

Jak wyobrażasz sobie smycz z nadrukiem? Poliestrowy gruby pasek, rzucający się w oczy napis, a całość wykończona karabińczykiem z bezpiecznym zapięciem – to najczęstszy widok. Obecnie najbardziej liczy się jednak oryginalność, dlatego na rynku pojawiły się już smycze biżuteryjne, które imitują wisiorki, a nadruk widoczny jest tylko w wyznaczonym pod znakowanie miejscu: https://www.caprea.com.pl/kategoria-produktu/breloki-i-smycze/smycze/. To nowatorskie podejście do klasycznych gadżetów reklamowych, które zainteresuje niejednego klienta i może stać się także bardzo dobrym sposobem na reklamę Twojego biznesu.

Smycze z nadrukiem mogą być także urozmaicone o dodatkowe elementy. W Caprea proponujemy m.in. smycze wyposażone w dodatkową przywieszkę na telefon, którą swobodnie można odpiąć, gdy nie jest już potrzebna.

Postaw na unikalny projekt nadruku lub nowoczesną formę samej smyczy, a zyskasz gadżet reklamowy, który przyniesie Ci dobry marketingowo efekt. A zaletą smyczy jest także ich ponadczasowość. Korzystamy z nich już od wielu lat, a z biegiem czasu zmieniają one jedynie swoją formę, ciągle służąc nam do tych samych celów.

Smycze z nadrukiem firmowym dla każdego klienta

Praktyczne zapięcie przy smyczy reklamowej można wykorzystać w firmie dwojako. Ten gadżet może być wykorzystywany przez pracowników Twojej firmy w codziennej pracy, ale możesz też użyć smyczy z nadrukiem firmowym jako nośnika swego rodzaju prezentu dla konkretnego kontrahenta. Do smyczy można przypiąć nie tylko klucze czy identyfikator, z powodzeniem może ona służyć do przywieszenia pamięci USB lub telefonu. A pendrive’y to przecież kolejna klasyka gadżetów reklamowych. Wcześniej koniecznie zastanów się nad jego połączeniem właśnie ze smyczą reklamową. To kolejny sposób na wykorzystanie klasycznych rozwiązań nawet w bardzo innowacyjnych przedsiębiorstwach.