Planując rozszerzenie swojej działalności o sprzedaż w internecie, stajemy przed trudną decyzją. Wybór odpowiedniego oprogramowania, na którym oparty zostanie nasz sklep, ma bardzo duże znaczenie. Na rynku znaleźć można wiele rozwiązań i każde z nich ma swoje wady oraz zalety. Na co warto się zdecydować, by zapewnić sobie bezproblemowe działanie sklepu i skupić się na jego promocji i samej sprzedaży oferowanych produktów? Tego wszystkiego dowiesz się, czytając dzisiejszy artykuł.
Czym jest SaaS i jak działa?
SaaS to popularne rozwiązanie, które sprawia, że każdy sklep internetowy można stworzyć w bardzo krótkim czasie. To tak naprawdę usługa oparta na chmurze umożliwiająca dostęp do profesjonalnych sklepów internetowych, które do poprawnego działania wymagają jedynie odpowiedniej konfiguracji. Cały silnik i wszystkie funkcjonalności umożliwiające integrację z hurtowniami są zaimplementowane, co zdecydowanie obniża koszt rozpoczęcia swojej przygody ze sprzedażą internetową.
SaaS daje możliwość do utworzenie sklepu internetowego kompletnym amatorom. Opłata w formie abonamentu nie jest obciążeniem, ponieważ ceny są bardzo niskie i dostosowane do wymagań konkretnego przedsiębiorcy. Wdrażając dedykowaną grafikę, możemy uzyskać unikalny i niepowtarzalny wygląd, który umożliwi osiągnięcie szybkiego sukcesu.
Niezwykle korzystnym rozwiązaniem, jakie powinniśmy brać pod uwagę w momencie, gdy zdecydujemy się na własny sklep internetowy jest CStore. Dzięki CStore jesteśmy w stanie zautomatyzować nawet 75% zadań zespołu sprzedażowego, co bezpośrednio przekłada się na prostszą i bardziej ekonomiczną pracę. Dzięki temu nie tylko ułatwisz pracę swoim pracownikom, ale przede wszystkim będziesz mógł ograniczyć zatrudnienie, co przełoży się na wymierne korzyści. CStore to sklep internetowy wyposażony w przydatne funkcjonalności, które sprawią, że nie musimy martwić się o prawidłowe działanie sklepu.
SaaS czy rozwiązania open source?
Niskie ceny za oprogramowanie typu SaaS sprawiają, że rozwiązania te zyskują sobie ogromną popularność. Czy w związku z tym nie warto decydować się na CMSy umożliwiające stworzenie pozornie darmowych sklepów internetowych? Wydaje się, że wykorzystanie oprogramowania takiego jak WooCommerce czy PrestaShop jest o wiele droższe i wymaga ciągłej optymalizacji. To sprawia, że ostateczny koszt jest sporo wyższy, a dopasowanie takich rozwiązań do indywidualnych preferencji wymaga stałej pracy programisty odpowiedzialnego za rozwój sklepu.
W przypadku oprogramowania działającego w chmurze całość prac wykonuje ekipa odpowiedzialna za jego rozwój. Przedsiębiorca otrzymuje w pełni funkcjonalne narzędzie, które nie tylko ułatwia samą sprzedaż, ale zdecydowanie poprawia wyniki wielu działań marketingowych takich jak np. pozycjonowanie. Optymalizacja rozwiązań w sklepach takich jak CStore gwarantuje zdecydowane obniżenie kosztów SEO i szybsze uzyskanie bardzo dobrych efektów. To wszystko ma ogromny wpływ na cały nasz biznes i pozwala cieszyć się pełną stabilnością i ciągle rosnącymi przychodami.